سوپ دستور غذاها برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 4
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سوپ دستور غذاها برای بیماران مبتلا به مرحله CKD 4

زمانی که مردم با مرحله CKD 4 تشخیص داده باشد، پزشکان باید توصیه به دنبال یک رژیم غذایی رایگان از دوستانه برای از بین بردن عوارض کلیه و کاهش فشار بر روی کلیه ها. دستور غذا سوپ بخش مهمی از رژیم غذایی است، بنابراین بیماران مبتلا به مرحله 4 کلیه باید خواهید برای پیدا کردن برخی از دستور العمل های برای سوپ سالم است.

علاوه بر این برخی از چاشنی، سبزیجات، میوه، حبوبات، سویا، buts، دانه و گوشت لازم برای ساختن یک مرحله sopa.En خوشمزه 4 هستند، کلیه ها قادر به فیلتر کردن مواد زائد، مواد سمی و سدیم اضافی، پتاسیم و فسفر به طور موثر، به طوری که مواد تشکیل دهنده از سوپ باید در سدیم، پتاسیم و فسفر کم باشد. اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی است از دیابت ایجاد می شود، بلکه باید از مصرف قند را محدود کند.

با توجه به شرایط فوق، بیماران بهتر به حال سبزیجات و پتاسیم کم و فسفر به عنوان کلم، سیب، ذرت، فلفل قرمز، گیلاس، کرفس، میوه و غیره را انتخاب کنید. پیاز و سیر چرخ شده را می توان به عطر و طعم مورد استفاده قرار سوپ. از کلیه بیمار می تواند مواد زائد تولید شده توسط سوخت و ساز بدن از پروتئین را برآورده نمی طور معمول CKD مرحله 4 نفر بهتر ترک کردن گوشت در سوپ. علاوه بر این، آن را نیز لازم برای جلوگیری از علاوه بر سدیم اضافی و سوپ قند.

در اینجا برخی از دستور العمل سوپ سالم برای بیماران مبتلا به مرحله 4 بیماری مزمن کلیه هستند. اگر شما در مورد هر یک از آنها مربوط می شود، شما می توانید کمک آنلاین به یاد بگیرند که چگونه به آنها را سفارش دهید.

* کلم Borscht

* دانلود خیار اعتصاب

* سوپ آلبالو مجارستانی

* قدیمی سوپ ماهی قزل آلا مد

* تخم مرغ سوپ پرس سوسیس سرخ کرده

اگر شما در حال تجربه مرحله بیماری 4 مزمن کلیه و آموخته که چگونه به انجام یک طرح مناسب رژیم غذایی سالم برای خودتان، شما می توانید یک مرور کلی در مورد یک برنامه رژیم غذایی با رفتن به "کلیه دوستانه داشته رژیم غذایی برای مرحله 4 بیماری مزمن کلیوی ". من فکر می کنم آن را برای شما بسیار مفید است.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی، درمان بیماری های مزمن کلیوی و رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: